Tutaj jesteś Aktualności Zasady funkcjonowania Urzędu Gminy...
Odpady Komunalne Odpady Komunalne Obrazek segregacji śmieci
Poradnik Interesanta Poradnik Interesanta Dwie osoby z dokumentami
Gazeta Gminna Wólka News Gazeta Gminna Wólka News Obrazek logo gmina news
Inwestycje Gminne Inwestycje Gminne Obrazek flaga uni europejskiej

Aktualności

Informacja

Zasady funkcjonowania Urzędu Gminy Wólka od dnia 25 maja br.

25.05.2020
Urząd Gminy Wólka od poniedziałku 25.05.2020 r. będzie funkcjonował na dotychczasowych zasadach, czyli zgodnie z Zarządzaniem Wójta nr 20/2020 z dnia 16 marca 2020 roku. Zachęcamy do załatwiania spraw drogą telefoniczną, za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub poczty elektronicznej oraz poprzez skrzynkę podawczą EPUAP.
Bezpośrednia obsługa interesantów będzie prowadzona w holu przy głównym wejściu do budynku. Prosimy, aby dzwonili Państwo domofonem.
  • Jeśli chcecie Państwo złożyć dokumenty – prosimy o pozostawienie ich we właściwej dla sprawy urnie (Urząd Gminy Wólka bądź Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Wólka Sp. z o.o.).

  • Jeśli potrzebujecie Państwo druku do wypełnienia – pracownik z biura podawczego przekaże właściwy druk.

  • Jeśli sprawa wymaga bezpośredniego kontaktu z pracownikiem odpowiedzialnym za daną sprawę – przed wizytą w Urzędzie zalecany jest kontakt telefoniczny z pracownikiem bądź referatem merytorycznym załatwiającym sprawę (numery telefonów dostępne są na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicach informacyjnych poszczególnych sołectw). Po przybyciu do Urzędu Pracownik z Biura Podawczego zadzwoni do właściwego pracownika i poprosi o zejście do Państwa.

Podczas obsługi bezpośredniej obowiązują następujące zasady:
  • Interesant obsługiwany jest przy ustawionym stoliku.

  • Interesanci wpuszczani są pojedynczo.

  • Obowiązują zasady dezynfekcji.

  • Zarówno pracownik jak i interesant zobowiązani są do założenia maseczki.

  • Na stoliku będzie również ustawiony płyn do dezynfekcji, rozpoczynając obsługę interesant oraz pracownik zobowiązani są do zdezynfekowania rąk.

Informujemy, iż tak jak do tej pory – możecie Państwo załatwić w naszym urzędzie sprawy administracyjne niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, w szczególności sprawy z zakresu:

  1. rejestracji stanu cywilnego;

  2. ewidencji ludności i dowodów osobistych;

  3. pomocy społecznej;

  4. świadczenia usług komunalnych;

  5. ochrony środowiska, w tym dotyczące:

  1. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),

  2. decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471),

  3. decyzji zezwalających na odzysk, przetwarzanie lub zbieranie odpadów lub zezwoleń na zmianę klasyfikacji odpadów na produkty uboczne na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 i 875),

  4. decyzji dotyczących pozwoleń zintegrowanych na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396, z późn. zm.7)),

  5. zgłoszenia instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska;

  1. przebudowy lub remontu infrastruktury telekomunikacyjnej istniejącej w pasie drogowym drogi publicznej, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym drogi publicznej, udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu kanału technologicznego oraz zajęcia pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia w nim infrastruktury telekomunikacyjnej lub prowadzenia robót w tym pasie dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej, o których mowa w art. 38–40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 i 471).

Powrót