Tutaj jesteś Aktualności Ogłoszenie naboru na stanowisko...

Aktualności

Ogłoszenie naboru na stanowisko inspektora ds. gospodarki mieniem komunalnym, geodezji i architektury oraz planowania przestrzennego

Ogłoszenie naboru na stanowisko inspektora ds. gospodarki mieniem komunalnym, geodezji i architektury oraz planowania przestrzennego

22.03.2017
Wójt Gminy Wólka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. gospodarki mieniem komunalnym, geodezji i architektury oraz planowania przestrzennego,
  1. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych
    3. wykształcenie wyższe,
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe – pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.
    1. wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
    2. znajomość Ms Office.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


  1. Gospodarowanie gruntami mienia komunalnego w zakresie objętym ustawą
    o gospodarce nieruchomościami

  1. przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży gruntów gminnych

  2. opracowywanie ogłoszeń o przetargach,

  3. publikacja ogłoszeń zgodnie z ustawa o gospodarce gruntami,

  4. badanie ksiąg wieczystych dla potrzeb gminy,

  5. regulowanie stanu prawnego gruntów gminnych,

  6. przygotowywanie dokumentacji do zawierania umów dzierżawy

  7. prowadzenie rejestru gruntów gminnych pozostających w zasobie

  8. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mienia gminnego

  9. przygotowywanie oświadczeń dotyczących prawa pierwokupu przysługującego  Wólka,

  10. opiniowanie wstępnych projektów podziałów działek - wydawanie postanowień
    w oparciu o ustalenia miejscowego planu zagospodarowanie przestrzennego,

  11. opracowywanie decyzji zawierających podział nieruchomości,

  12. prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości

    1. postanowienia o wszczęciu
    2. ocena prawidłowości
    3. decyzje rozgraniczeniowe
  1. nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom oraz prowadzenie rejestrów i map numeracji porządkowej,

  2. obsługa elektronicznej ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy

  1. W zakresie zagospodarowania przestrzennego

  1. Podawanie do publicznej wiadomości o przystąpieniu do sporządzania planu zagospodarowanie przestrzennego,

  2. Podawanie do publicznej wiadomości o wyłożeniu planu do publicznego wglądu,

  3. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  4. Udostępnianie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego oraz projektów tych planów do publicznego wglądu i popularyzacji ich treści,

  5. Uzgadnianie projektu planu miejscowego z zainteresowanymi organami administracji oraz właściwymi organami wojskowymi,

  6. Dokonywanie okresowej analizy oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,

  7. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego,

  8. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowana działki,
    oraz wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

  9. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji,

  10. Przygotowanie zamówień publicznych poniżej 30 000 – euro w Urzędzie Gminy Wólka w ramach zadań na stanowisku.

  11. przestrzeganie przepisów BHP i p. pożarowych na stanowisku pracy,

  12. przestrzeganie przepisów  ustawy o ochronie danych osobowych,

  13. wykonywanie poleceń innych zleconych przez przełożonego.

  1. Sporządzanie zeznań świadków w celu doliczenia lat pracy do stażu pracowniczego

  2. Udział w wykonywaniu zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przekazanych do realizacji przez Wójta Gminy.


  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

    1. umowa o pracę na ½ etatu,
    2. stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku, wyposażone w podstawowy sprzęt informatyczny.

  1. Informujemy, że w ubiegłym miesiącu Urząd Gminy, osiągnął wymagany wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych


  1. Wymagane dokumenty:

a. list motywacyjny,
b. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d. kserokopie świadectw pracy, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e. kserokopie dokumentów, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f.  oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,
h.  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 3 kwietnia 2017 roku
do godz.15.30 w sekretariacie Urzędu Gminy pok.19 w godzinach  8.00 - 15.30

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 81-746-48-44 w. 23


Wójt


mgr Edwin Gortat

Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. gospodarki mienim komunalnym, pdf 451 KB
Powrót