Zaproszenie na otwarte spotkanie informacyjne z przedstawicielami Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego

Zaproszenie na otwarte spotkanie informacyjne z przedstawicielami Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego

12.06.2015
Mamy przyjemność zaprosić, producentów żywności, przetwórców, przedstawicieli stowarzyszeń oraz wszystkich zainteresowanych, w tym konsumentów na bezpłatne spotkanie informacyjne z przedstawicielami Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego organizowane przez Zespół Szkoleniowo – Doradczy im. Jana III Sobieskiego funkcjonujący w ramach Programu „Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w Województwie Lubelskim”.
Spotkanie odbędzie się 17 czerwca 2015 r. tj. w środę o godz. 10:00
w Urzędzie Gminy Wólka (sala konferencyjna pok. 22).
 
Urząd Gminy Wólka
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin 62
tel. (81) 746 48 44 (wew. 48)
 
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych w/w tematyką, a w szczególności przedstawicieli przedsiębiorców, którzy otrzymali wsparcie w ramach programu „Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w Województwie Lubelskim”.
 
Podczas spotkania omówione zostaną zagadnienia m.in. z zakresu promocji lokalnych produktów, innowacjach w branży produkcyjnej oraz możliwości zrzeszania się lokalnych producentów.
 
Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego jest organizacją zrzeszającą producentów. To organizacja, której rolą jest zbudować wspólnie z administracją rządową i samorządową polski system dla produktów tradycyjnych regionalnych i lokalnych na wzór krajów Unii. W państwach europejskich systemy jakości i ochrony produktów tradycyjnych i regionalnych były zawsze tworzone głównie przez producentów i sprzedawców lub organizacje je reprezentujące. Wśród najważniejszych zadań stojących przed tą organizacją należy wymienić konieczność dotarcia do świadomości, producentów żywności, przetwórców, instytucji kontrolnych, samorządów, konsumentów, jednym słowem do świadomości społecznej o roli produktów tradycyjnych i regionalnych jaką odgrywają one na rynku europejskim i powinny odgrywać w Polsce w eksporcie i na rynku wewnętrznym.
 
Powrót