Krzyżówka – Zagraj z królem

04.01.2011
Litery z pól oznaczonych kolorem czerwonym (czytane z góry do dołu) utworzą hasło, które jako końcowe rozwiązanie należy przesłać na adres: Urząd Gminy Rybczewice Promocja i Rozwój Gminy, Rybczewice Drugie 119, 21 – 065 Rybczewice, z dopiskiem KRZYŻÓWKA. Wśród osób, które do dnia 31.01.2011 r. nadeślą poprawne rozwiązanie (tylko hasło), rozlosujemy 10 zestawów gadżetów reklamowych projektu „Szlak dziedzictwa Sobieskiego jako szansa współpracy transgranicznej wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy”.

KRZYZÓWKA DO POBRANIA

PYTANIA DO KRZYŻÓWKI:

  1. Jedna z klas postaci, w którą można się wcielić w grze Szlak Sobieskiego – doświadczony żołnierz.
  2. Gmina partnerska projektu. W herbie tej gminy dwa lamparty skierowane ku sobie rozdzielone błękitną rzeką w lewy skos.
  3. Zamek Królewski w Krakowie.
  4. Gmina partnerska projektu. W obrębie tej gminy znajdują się zespoły pałacowo – parkowe w Kijanach i Zawieprzycach.
  5. Gmina – lider projektu „Szlak dziedzictwa Sobieskiego jako szansa współpracy transgranicznej wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy”
  6. Firma. Wykonawca i projektant gry Szlak Sobieskiego.
  7. Gmina partnerska projektu. Na terenie tej gminy odbywa się Święto Flaków.
  8. Gmina partnerska projektu. W tej gminie w dniach 1-2 października 2010 r. odbyła się międzynarodowa konferencja podsumowująca projekt „Szlak dziedzictwa Sobieskiego jako szansa współpracy transgranicznej wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy”.
  9.  Partner projektu. Pracownia na Rzecz Bioróżnorodności.
  10. Szlak biegnący Doliną Sanu z Sanoka do najstarszej drewnianej cerkwi w Polsce (w Uluczu).
  11. Wola Giełczewska dziś.
  12. Ukraiński partner projektu z siedzibą w Żółkwi (nazwa skrócona).
  13. Imię żony Króla Jana III Sobieskiego.
  14. Rodzaj wojska „Niezwyciężeni w boju skrzydlaci jeźdźcy”
  15. Zespół naukowców powołany w ramach projektu „Szlak dziedzictwa Sobieskiego jako szansa współpracy transgranicznej wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy” zajmujący się m. in. opracowaniem dobrych praktyk rozwoju Szlaku.
  16. Wódz i taktyk w grze Szlak Sobieskiego.
  17. Ród, z którego wywodziła się Marysieńka.
  18. Gra na żywo z wieloma graczami, w której odgrywamy naszą postać (skrót od angielskiej nazwy).
  19. Zakapturzony, chytry grabieżca z gry Szlak Sobieskiego.
  20. Polskie lub kozackie - do wyboru w grze Szlak Sobieskiego.
  21. Miejsce urodzenia Jana Sobieskiego.
Powrót